Ruimte huren

Verhuur
De gehele periode wordt het gebouw in bruikleen genomen voor en door sociale initiatieven, creatieve start-ups of kunstenaars. Enkele ruimtes zijn daarin vrijgebleven voor incidentele verhuur. Deze stellen wij beschikbaar voor u. Het betreft de vergaderzaal en enkele ruimtes in de kelder.

Voor alle ruimtes geldt dat er aanvullend audioapparatuur en beamerapparaat /-scherm te huren is. Per apparaat zijn de kosten 50,- euro, met per apparaat een borg van 75,- euro.

Vragen over verhuur, voor, tijdens of na de huurperiode kunnen gesteld worden aan Dewi Kuen (dewi@lououdenoord.nl).

Meer informatie over Lou Oudenoord vindt u op www.lououdenoord.nl

 

Vergaderruimte
De vergaderruimte van Lou is gelegen in een prachtig historisch pand aan de rand van de binnenstad. Via de unieke entree van Lou Oudenoord vind u uw weg naar de vergaderruimte.

Ruimte
* Afmetingen: 4m x 7m
* In de ruimte staat een ovale vergadertafel met 16 degelijke stoelen. Indien gewenst kunnen er extra stoelen gefaciliteerd worden. Dit dient vooraf besproken te worden.
* Maximaal aantal personen: 20
* Kosten: €40,- per uur, ex. BTW

 

     

 

Kelderruimtes
De kelderruimtes die wij u kunnen aanbieden voor incidenteel verhuur zijn verschillend qua grootte en indeling. De ruimtes lenen zich goed voor bijvoorbeeld exposities.

Voor de ruimtes staan geen vaste prijzen; dit hangt af van de ruimte en de duur van het gebruik van de gekozen ruimte.

Hiervoor kunt u contact opnemen met Dewi Kuen (dewi@lououdenoord.nl).

Lou als decor
Gebruik maken van het prachtige monumentale pand als decor voor fotoshoots en video-opnames, tegen een vergoeding kan dat ook!

Neem ook hiervoor contactop met Dewi Kuen (dewi@lououdenoord.nl).

 

Bekijk hier de algemene voorwaarden voor het huren van de ruimte.

 

Lou Oudenoord X Vakcentrale
Een ander deel van ons pand is beschikbaar voor workshops, congressen, bijeenkomsten, filmlocatie, of wat je zelf nog meer verzint.

Voor deze verhuur werken we samen met Michael en René van Vakcentrale. Als je interesse hebt in het huren van een ruimte, een verdieping, of 3 verdiepingen tegelijk, mail dan naar vakcentrale@lououdenoord.nl of check de website van Vakcentrale.

NB: Voor het vast huren van een ruimte zitten we helaas al helemaal vol. Er is ook geen plaats meer op de wachtlijst.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Algemene Voorwaarden
Ingebruikneming en oplevering
* Het gebruik van alle ruimtes en de spullen in de ruimtes is op eigen risico.
* De spullen in de ruimte, het meubilair en de gehuurde apparatuur is in beheer van Stichting Lou en dient in de staat zoals ontvangen weer afgeleverd te worden. Dus werkend, zonder beschadigingen en/of gebruikerssporen. Indien er iets mis is of iets kapot is gegaan tijdens de verhuurperiode, dient dit vermeld te worden bij retourbrenger van de spullen. Eventuele kosten hiervoor zullen in rekening gebracht worden.
* De ruimte dient bezemschoon weer opgeleverd te worden. We gaan in alle opzichten zuinig om met elektriciteit en energieverbruik. Dat verwachten wij ook van onze huurders.
* Ramen dienen na afloop van het evenement weer gesloten te worden. Verwarmingen dienen uitgezet te worden en lampen blijven niet onnodig aan.
* Er mag onder geen beding in de gymzaal alcohol genuttigd, dan wel geschonken worden.
​* Het gebruik, het verhandelen of in het in bezit zijn van soft- en harddrugs in de gehuurde ruimte is ten strengste verboden. Ook het in bezit zijn van of het spelen met of het in gebruik hebben van wapens is niet toegestaan in de verhuurde ruimte.
* Roken is ten strengste verboden in de gehuurde ruimte.
* In de gehuurde/openbare ruimte van Lola mogen geen activiteiten plaatsvinden of uitingen gebruikt worden die die storend of aanstootgevend is voor de gebruikers van het pand en de buurt.

 

Betaling
*  LET OP: Op – en afbouw-uren zijn ook uren die in rekening gebracht worden.
* Eten en drinken wordt altijd gefaciliteerd door onze eigen horeca Karibu Café,   mits anders afgesproken. Contact verloopt via yentl@karibu.nl
* Achteraf zal Stichting Lou een factuur sturen voor de gemaakte kosten. Hierin wordt eventueel catering ook meegenomen.
* Eventuele aangebrachte schade aan apparatuur of ruimte, of vermissing van spullen of beschadiging van apparatuur wordt in rekening gebracht en verwerkt op de factuur.